fbpx

Interviu: Despre Epics, cabina foto România, cu The Woman magazine

fata la cabina foto romania

*reading time: 5 min

Au trecut deja 2 ani de când povesteam despre Epics, cabina foto, afacerea care de la un oraș a crescut și care și astăzi se pregătește de noi evenimente naționale. În interviul cu The Woman magazine am vorbit despre fenomenul cabinelor foto, despre cum a crescut Epics și ce planuri de viitor aveam la acel moment.

Dintre previziuni și părerile de la acea vreme:

Cea mai mare provocare într-o afacere care crește într-un ritm accelerat este să o facă menținând consistența, calitatea și atenția pentru fiecare client și detaliu.”

”Pasul următor, după ce am testat 3 ani sistemul de franciză, este să ne extindem pe plan național, cu cel puțin o cabină Epics în fiecare județ. O cere piața, clienții persoane fizice dar mai ales companiile ce au în portofoliu clienți naționali și desfășoară campanii extinse, activări de brand și alte tipuri de activități de branding.”

Mai multe în interviul de mai jos.

The Woman magazine și-a făcut un obicei din a scrie cu și despre femei din domeniul business. Evenimentul lor anual, gala The Woman, a avut și anul acesta succesul așteptat, iar revista este așteptată de mediul de afaceri în extindere sau în devenire.

În 2017, tot prin iulie, vorbeam despre Epics, cabina foto România, care atunci împlinea 4 ani.

Printre întrebări:

Cum ați adaptat ideea pentru România și pe ce baze?

Cât de des se fac upgrade-uri și cum mențineți gradul de reușită la evenimente?

Cât a fost investiția inițială?

Dintre părerile de la acea vreme multe au rămas consistente, ceea ce îmi spune că Da, nu e vorbă în vânt asta cu a persista pe un drum.

Și cel mai satisfăcător lucru este experiența care cu piedici sau cu reușite a contribuit la mai mult decât un blueprint pentru orice nouă afacere. M-a ajutat extrem de mult în a înțelege clienții care îmi cer conținut text. Ca freelancer pe content writing, a vedea din ambele perspective, a celui care trebuie să comunice ca să vândă dar și a celui care trebuie să înțeleagă ca să cumpere a fost, până acum, cea mai valoroasă lecție de business.

Tot din experiența mea cu Epics poți citi, la final de articol, și mini ghidul: Start-up în România, 50 de probleme în primii 5 ani.

Acum, acest concept de afacere cu o cabină foto este printre preferatele antreprenorilor în devenire ce aplică la programele start-up. Așa că poate povestea despre cum ajungi de la concept la afacere ce tot crește de 6 ani, în seria de interviuri The Woman Magazine – AICI.

catalina epics romania

Te-ar mai putea interesa:

Start-up în România: 50 de probleme în primii 5 ani – partea I

Zi inspirată,
Cătălina (în cuvinte etc)